Neurologiska sjukdomar iFokus

Neurologiska sjukdomar

Etikett: tips-och-råd
Läst 1111 ggr
Konvalj
0

Börjar bli olidligt.

Hej. Orkar inte skriva om allt. Vet inte heller hur jag ska börja. Men jag ska försöka formulera min tankar och en del symptom. Jag har en rad olika symptom som jag vet var/vad härleder till. Alltså sitt ursprung, pga neurologisk och kronisk sjukdom. Har och inväntar grundlig MR. Nu ska jag försöka komma tillsaken, när jag pratade med MR idag, vill hon knappt lägga på. Hon var mkt mån om att jag skulle få en tid, hon lätt lite bekymmersam/orolig. Jag har under en längre tid haft stickningar och domningar i händerna. Men nu är det dagligen, även brännande känsla i händerna på kvällen. Har börjat känna att vänster vad tappar kraft och liksom känns som den/det vill ge upp. Frossa och allmänt tröttare och tröttare, kan tom stamma, tappa ord, värk mm. Är rädd för vad detta kan härleda till och ännu mer sluta till. Någon som känner igen sig eller varit med om liknande? Vet att man inte ska jämn föra pga alla är vi olika. Men jag börjar vakla och tappa hoppet. Då allt bara fortsätter nedåt i spiralen. Tack för mig för denna gång. Orkar inte skriva mer.

Maria
0

Ser nu att det var längesedan du skrev men jag undrar hur det har gått för dig?

/Maria