Neurologiska sjukdomar iFokus

Neurologiska sjukdomar

Etikett: allmänt
Läst 1844 ggr
[Mustangcab]
0

Trevligt?

Jag vet inte om jag ska säg att det är trevligt att denna sajt finns men då kan man dryfta saker och ting med andra drabbade i all fall. Så tack för att ni startat  den.🌺

Maria
0

Håller med.

Neurologiska sjukdomar är ju ett väldigt brett område.

/Maria

Fanny.ez
0

Hoppas att ni trivs här!

Tyvärr är jag mycket mycket dålig på att göra reklam för sidan eftersom jag är rätt fantasilös när det gäller sånt, samt att min sjukdom på senare tid har tagit upp en för stor del av mitt liv. 

Ber om ursäkt för detta, men jag hoppas att jag kan komma till en lösning snart för att fler ska känna sig välkomna att dela sin historia med oss.

MVH Fanny - sajtvärd på www.neurologiskasjukdomar.ifokus.se

[Mustangcab]
0

Du kan fråga de andra sajtvärdarna om du får lägga in att sajten finns. Börja med bumbleboo som är Sajtvärd på hälsa.🙂

Maria
0

Självklart får du göra reklam inne på Hälsa🙂

/Maria

Fanny.ez
1

Tack så mycket! Ska skriva ihop ett litet inlägg till det, för det gör jag jag jättegärna!🙂

trollsländan
0

Hej !

Då vill jag också tipsa om en sida som man kan använda sig av. Den är till för personer som är trötta på att leta själva efter information.jag har en bekant som fått hjälp av dom.Dom letar reda på allt som har med individ och samhälle att göra samt att dom riktar sig till dom med neurologisk problematik.Dom tar reda på svaren vad sonm gäller i varje enskild kommun i sverige och mycket mer.Min bekant har haft problem när det gäller hennes dotter som har adhd.Väldigt jobbigt att vara anhörig ibland och då är det skönt att ha någon som kan ringa ens ärenden och leta information åt en så att man konmmer rätt på en gång, osv.Än så länge har jag inget behov av den hjälpen men det kan ju komma en dag och då slipper jag åka eller ringa runt.

www.linjensinfo.se  är ett tips

Farwuq
0

Fanny.ez, du för göra reklam hos mig med på Astrologi.

👍

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Fanny.ez
0

Tack så mycket! :)